четверг, 1 декабря 2011 г.

Розв’язка біля метро «Дніпро» економить водіям півгодини часу



Затори у місці переходу Набережного шосе у міст Метро на лівий берег викликали найбільше скарг та нарікань від водіїв Києва. Проблеми спричиняв світлофор, що не здатен в силу великого потоку машин швидко та ефективно керувати перехресним рухом автівок. Уповільнював цей броунівський рух також і похилий виїзд на міст метро. Зрештою, у цьому міcці, де в один потік збігаються вантажівки, легкові автівки, громадський транспорт обох берегів, не було широкого розвороту, який би відповідав потребам мегаполісу.
Побудована цьогоріч розв’язка стала в певній мірі панацеєю закупорених транспротних артерій через Дніпро. Як і завжди, далі говорять люди:
                                          
Андрій Климчук, журналіст телеканалу «Тоніс»:
«На машині я не їжджу живу на правому березі. Моя подруга водить, казала, що стало набагато вільніше на дорогах і тепер дістається додому швидше. Щоб хоч якось прокоментувати тему, скажу таке: соціалізм, мабуть, не очікував такої течії машин у майбутньому, і на той час, достатньо було поставити світлофори. Сьогодні ж одних світлофорів недостатньо. У цій темі гарний приклад подає Лос-Анджелес та Токіо. Там надзвичайно багато розв’язок. Рано чи пізно Київ досягне розмірів цих міст. Важливо взяти уже зараз на озброєння їхній досвід. Очевидно також, що безперешкодний рух – це велика економія бабла. Подумайте: заощаджується час, паливо, більш вчасно розпочинається робочий день, а людина може встати пізніше, поберегти нерви, уникнути стресів у скубченнях та підтримувати високу працездатність».

Юрій Чушкін, підприємець:
Розв’язка має недоліки. Не зовсім зручно тим машинам, які з’їжджають з мосту і хочуть повернути ліворуч. Їм треба переїжджати через дві смуги. Вважаю, що необхідно поставити світлофор або знак стоп. Також не зовсім зручно їхати від Поштової площі, коли маєш на меті повернути на Дніпровський узвіз. Ти мусиш задовго до повороту перелаштуватись управо, інакше  проминеш поворот. Це незручно для водіїв, які не знають місцевості. Забути про перелаштування можна й на другий, і на третій рази. Відтак, там "пасуться" ДПС. Якщо говорити про плюси, то з протилежного боку та з правого на лівий берег їхати стало значно зручніше, це факт, з’явилися кишені для машин.
            
  Андрій Акімов, регіональний менеджер з продажу міжнародної корпорації:
«Київ ожив. До роботи на машині дістаюсь за 20 хвилин від Березняків до Амурської площі. Раніше – годину або виїжджай  спозаранку. Дивує, що відстань між Мостом Патона та естакадою досить велика і важко простежити причинно-наслідковий зв'язок між розв'язкою та вільним Мостом Патона, але заслугу вільних мостів приписують саме розв’язці біля «Дніпра».







Юлія Разборова, студентка Національного університету:

«Добряче так розвантажило дороги. Особливо зранку. Увечері ще бувають тягнучки та затори, адже тоді всі одночасно повертаються додому. Ранок практично без проблем. Сміливо можна виходити з дому пізніше на півгодини».

Комментариев нет:

Отправить комментарий