среда, 28 декабря 2011 г.

Київський метрополітен: своєчасність та соціальна відповідальність


«Виставковий центр» – так тепер називається нова кінцева станція на синій лінії київського метро. 24 грудня дільницю «Васильківська» - «Виставковий центр» Куренівсько-Червоноармійської лінії успішно подолав спеціальний випробувальний поїзд, а 27 грудня станцію урочисто відкрили для пасажирів. Кияни стали свідками унікального випадку в історії будівництва Київського метрополітену. Проектування і будівництво станції розпочалося у січні, а в грудні цього року вона уже діє! Очевидно, це не випадково. Адже за неодноразовими свідченнями активістів громадських організацій інвалідів, комунальне підприємство «Київський метрополітен» постійно відгукується на їхні проблеми, виявляє щире піклування про людей з обмеженими фізичними можливостями. «Виставковий центр» не став винятком: станцію обладнано спеціальними підйомниками, пандусами, поручнями, обмежувальними смугами на платформах та звуковими сигналами. Помітно, що комунальне підприємство не тільки вчасно будує станції від чого виграють усі мешканці та гості міста, але й створює належні умови для людей, що зазнають труднощів при самостійному пересуванні, одержанні послуги, необхідної інформації та при орієнтуванні в просторі.
Станція буде в першу чергу зручна для численних відвідувачів «Національного Експоцентру України» та студентів низки факультетів Національного університету імені Тараса Шевченка. Та й новобудов у цьому куточку міста тепер багато. Вхід до вестибюлю розташувався через дорогу від виставкового комплексу, сам він оформлений у бежево-білих тонах. Над платформою - широке склепіння з люстрами, круглими плафонами, які нагадують футбольні м’ячі.
У 2012 році планується будівництво лінії метро на житловий масив «Троєщина». На будівництво кожної станції потрібно 2-3 роки. Загалом, відповідно до Стратегії розвитку столиці, до 2025 року планується ввести в експлуатацію ще 31 станцію метрополітену, а також удосконалити систему навігації пасажирів: кожній лінії присвоїти колір та порядковий номер. Це важливо для іноземних туристів, яким важко запам'ятати українські назви станцій.

Комментариев нет:

Отправить комментарий