Сімферопольський аеропорт планують реконструювати не вкредит, а чистими інвестиціями. Принаймні так нещодавно сказав Павло Бурлаков, перший заступник голови Ради міністрів Криму. Щоб налагодити роботу аеропорту, розширити його можливості та виконувати чіткі бізнес-плани, кримчани залучили до співпрації німців та англійців.
«Німецька компанія «Люфтганза» виграла тендер на консалтинг і розробку стратегічного планування аеропорту, - розповідає Павло Бурлаков, - Вона підготує бачення, що має бути і як. І ми сподіваємося, що компанія впише нас в міжнародні транспортні коридори, щоб Сімферополь був не глухим кутом, як це є останнім часом, а нормальним транзитним пасажирським аеропортом. Без цього не вирішити проблему цілорічного завантаження кримських курортів».
За словами Бурлакова, Інвестиції під проект повинна дати англійська компанія.
Нагадаємо, що 28 квітня було завершено реконструкцію будівлі Внутрішніх авіаліній. Всі роботи здійснені за рахунок власних коштів аеропорту (близько 9, млн. грн.). Площа залів очікування збільшена в два рази і складає - 1452, пропускна спроможність збільшена до 300 пасажирів на годину.
«Діана Глазунова – корінна жителька Сімферополя. Аеропортом користується дуже часто, адже літає туди-сюди на навчання у Київ. Каже, термінал внутрішніх авіаліній після реконструкції не впізнати: «Раніше це була просто клопівня... з панцерними вузькими сидіннями, неприємними запахами. Не було навіть, де нормально випити кави. Затримували постійно багаж, і навіть узимку його доводилося забирати знадвору. Туалети були жахливі».
Зараз, за словами Діани, стало значно зручніше, натовп практично не створюється. «Тепер усі пасажири швидко розділяються по своїх пропускних пунктах, а місця стало удвічі більше. Також тішить те, що багаж забираємо зсередини. Зробили звичайні, але охайні туалети. Хоч не соромно перед відпочивальниками.
Дівчинна вважає, що летовище – це візитівка регіону, відтак реконструкція аеропорту «Сімферополь» – важлива складова іміджу Криму як курорту та місця гостювання європейських збірних під час «Євро-2012».
«Крим постійно позиціонує себе як курорт. Але коли люди прилітали у тодішній аеропорт, то, вочевидь, запитували себе подумки: «Що це за биковня? І де мої речі?» тепер такого не має бути».
На черзі ремонти пасажирського і вантажного терміналів, злітно-посадкової смуги, стоянок і розвиток інфраструктури та інфраструктури торгівельно-розважальних комплексів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий