Нещодавно у Києві відкрили рух оновленою розв’язкою на примиканні Дніпровського узвозу до Набережного шосе. Новозбудована естакада замінила незручний світлофорний поворот у бік Паркової алеї, що впродовж тривалого часу був основною причиною заторів на Набережному шосе. Загальна довжина естакади – близько 400 метрів.
Принципово важливо, що об’єкт збудований за сучасними європейськими технологіями. Забезпечити довговічність дорожнього покриття в умовах постійно зростаючої інтенсивності руху, покликані сучасні технології та матеріали вітчизняного виробництва.
Найважливішим завданням реконструкції транспортної розв’язки є збільшення пропускної спроможності прямих автомобільних потоків Набережного шосе, максимальне спрощення руху основних лівоповоротних потоків.
«Раніше з боку Паркової алеї в час пік завжди була «пробка», скупчення автомобілів, які рухаються в сторону центра з лівого берега та з боку Столичного шосе було дуже щільним, а іноді автомобілі на світлофорі біля повороту на Паркову алею збиралися в два ряда, що суттєво заважало іншим учасникам дорожнього руху» - розповідає водій, мешканець Києва з 30-ти річним стажем. На сьогодні новозбудована розв’язка суттєво поліпшила рух автівок та прискорила трафік. Прибраний світлофор між мостами Патона та Метро виключає будь-які простої на цій ділянці шляху. У найближчих планах міської влади – закінчення будівництва трирівневої розв’язки на мосту Патона.
16 лет профессионально занимаюсь световым оформлением городской среды.
ОтветитьУдалитьМолодцы!!!
Если будет желание в вечернее время преобразить развязки на хорошем уровне - заметность ваших трудов увеличится вдвое!